אטרקציות מים לילדים

חשבתם שהזמנה למסיבה עם מתקני מים תבוא בזמן מתאים כל כך? זה בדיוק השלב בחופשת הקיץ שהטמפרטורות עולות, הילדיםעוד מעט מטפסים על הקירות ואתם מתחבטים בשאלה: מה עושים היום. במצב זה, הזמנה למסיבת בריכה עם אטרקציות מים לילדים, יכולה להיות מרעננת ביותר.

 

מתנפחים עם מים לכל גיל

 

חישבו על הסיטואציה הבאה: ביום המסיבה אתם מגיעים עם הילדים לבריכה מוקפת מדשאות. במרכז הבריכה מישהו ניפח מגלשת מים דו מסלולית צבעונית ויפיפייה. הילדים רצים לכיוון המגלשה, מתחילים לגלוש ולמעשה מרגע זה אתם לא ממש רואים אותם.במקביל, מישהו מפעיל מתנפח מעט קטן יותר עבור הקטנטנים שגולשים הישר אל תוך גיגית מנופחת קטנה.

 

לאחר ארוחת הצהריים אתם מגלים שמישהו מקרמבו אטרקציות החליף את המתנפח בבריכה לגשר צף. הגשר הוא למעשה מתנפח ענק שתחילתו מסלול מכשולים, וסופו נדנדה בסגנון טרזן. הילדים הגדולים רצים על המסלול ללא הרף ונופלים למים לקול מצהלות הקהל. במקביל נפתחת על הדשא בריכת שכשוך לקטנטנים ונראה כי הם נהנים לא פחות.

 

ויש עוד אטרקציות מים לילדים

 

בשלב הזה, כאשר אתם חושבים שתמו כל האטרקציות, מגיעים המפעילים של קרמבו אטרקציות, מנפחים כמה בלונים ענקיים ומזמינים ילדים להיכנס פנימה. הם אומרים לכם לנו שאלה כדורי רולרבול ואיתם אפשר להיות בתוך המים מבלי להירטב. את כדורי הרולר בול ניתן לשים גם בבריכה גדולה רגילה וגם בבריכה מתנפחת.