השכרת אוהלים לאירועים

אם אתם חושבים לערוך אירוע בטבע, אבל גם רוצים שהאורחים שלכם יוכלו להנות ממרחב ממוזג, מקורה, נוח ומפנק, יכול להיות שתמצאו עניין במה שיש לנו להציע לכם.

 

עריכת אירוע באוויר הפתוח גורמת למצב רוח טוב יותר אצל אנשים רבים, לאווירה טובה יותר, ומשפיעה למעשה על אופי האירוע. עם זאת, אי אפשר לחזות את מזג האוויר שיהיה עוד מספר שבועות או חודשים.

 

השכרת אוהל לאירוע בטבע, יכולה להיות פיתרון מצוין לאלה שאינם רוצים לוותר על האטרקטיביות והיופי המרהיב של הטבע, ועדיין רוצים שלאורחים שלהם תהיה אפשרות לשהות במרחב ממוזג ונוח.

 

אוהלים ייעודים לאירועים

 

כיום, האוהלים לאירועים מעוצבים בצורה יוקרתית, מכבדת ומסופקים במבחר גדלים. ניתן להתאים את האוהלים לאירוע עצמו על פי סוג וגודל האירוע. כאשר מדובר באירוע הנערך בשעות היום בעונה חמה, יש להגן על האורחים מפני השמש, והמרחב שנוצר הוא שטח מוצל ומאוורר.

 

במידת הצורך ניתן לסגור אוהל ולמזג אותו, כך שהאורחים יכולים ליהנות מקרירות נעימה גם בשיא החום. בחורף, ניתן ליצור מרחב מחומם, נעים ובעל ניחוח אירופאי.

 

מעבר בין פנים לחוץ

 

השכרת אוהלים לאירועים מעניקה לכם ולאורחים באירוע שלכם, אפשרות ליהנות משני העולמות: קירות האוהל הם לרוב שקופים בחלקם – ניתן לראות את מה שמתרחש בחוץ ומי שנמצא בחוץ מרגיש חלק ממה שקורה בתוך האוהל. היציאה אל מחוץ לאוהל והכניסה בחזרה אליו קלה וחלקה כך שלמרות שהאורחים נמצאים במרחב הממוזג, הם עדיין מרגישים בטבע.

 

כל הציוד והאטרקציות לאירוע

 

קרמבו אטרקציות היא חברה העוסקת בהפקת אירועים ובהשכרה של ציוד ואטרקציות שונות לאירועים. קרמבו מספקים מבחר רחב של מתנפחים לאירועים ואטרקציות מים שונות, מתקני שעשועים, שולחנות משחק מסוגים שונים, משחקי וידאו, סימולטורים ועמדות פלייסטישן.

 

החברה מספקת גם דוכני מזון מסוגים שונים, בר ממתקים, בובות ענק ומתקני כדורסל. בנוסף, עוסקת החברה בהשכרה של ציוד הגברה ותאורה איכותיים – לכל מטרה ובכל סוג. קרמבו מספקת גם אוהלים מתנפחים ניידים לאירועים היכולים לשמש למטרות רבות בקיץ ובחורף.

 

אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עימנו עוד היום.

 

המאמר נכתב בשיתוף עם צל הדומים - אירועים בטבע