השכרת ציוד אלטרנטיבי

עורכים אירוע והעיצוב חשוב לכם? נוחות האורחים מעסיקה אתכם? אתם לא לבד. רבים המתכוונים לערוך אירוע, שואלים עד כמה יהיה נוח לאורחים שלהם ועד כמה מרחב האירוע יהיה מעוצב ויפה. השכרת ציוד אלטרנטיבי לאירועים נותנת מענה לכך.

 

יופי של אירוע בסגנון אלטרנטיבי

 

ריהוט אלטרנטיבי לאירועים הפך בשנים האחרונות לטרנד סוחף בחתונות, בר/בת מצווה, בריתות, אירועי חברה ולמעשה בכל אירוע בו נוחות האורחים והעיצוב, חשובים למארגני האירוע. הריהוט בולט בקווים נקיים, ברורים, בצבעים מלאי חיים ומוסיף המון אווירה חיובית לכל אירוע.

 

להרגיש את הקרקע ברגליים

 

סימן ההיכר הבולט של הריהוט האלטרנטיבי הן ספות פוטון נמוכות מעץ או מקש, עליהן ניתן לשבת ולהישען בנינוחות. הספות מגיעות בשילוב עם כריות צבעוניות בשלל צבעים המיטיבות את הישיבה לנוחות מקסימלית. ליד הספות מוצבים שולחנות עץ נמוכים המשתלבים היטב עם הספות ועליהם ניתן להניח במנח יד משוחרר את הצלחת וכוס השתייה מקבלת הפנים.

 

כמובן שאת העיצוב האלטרנטיבי ניתן להמשיך לראות גם בשולחנות הסועדים. את השולחנות העגולים והכסאות הסטנדרטים מחליפה קשת רחבה של שולחנות מעוצבים בצורות שונות וכיסאות יפיפיים ונוחים ההופכים את המנה העיקרית לטעימה הרבה יותר. מפות השולחן מעוצבות בדרך כלל בקווים נקיים, ומשתלבות היטב עם סידורי המפיות וצבע הכיסאות.

 

השכרת פופים לאירועים

 

יש כאלה שפורסים מחצלות צבעוניות גדולות ורחבות ועליהן מניחים פופים שגם הם, בוודאי ניחשתם, מצטיינים בקווים נקיים ומלאי חיים. הפופים והמחצלות בשילוב עם מערכת הצללה דקורטיבית כאשר מאוורר או פטריית חימום ממזגים את הטמפרטורה, יוצרים אווירה מיוחדת ומלאת חיים.

 

חברת קרמבו עוסקת בהפקת אירועים ובהשכרת ציוד ואטרקציות לאירועים מכל הסוגים. החברה משכירה ציוד אלטרנטיבי לאירועים – פינות ישיבה מעוצבות ושולחנות עץ נמוכים, שולחנות מזון ססגוניים, מחצלות אוטנטיות ופופים צבעוניים. להשלמת האווירה ניתן להתרשם משמשיות המתכתבות עם הריהוט באופן מושלם ומפתרונות ההצללה המרשימים.

 

בנוסף, החברה משכירה אטרקציות לאירועים שונים: שולחנות משחק וקאזינו, דוכני אוכל ומזון מסוגים שונים, מתנפחים עם או בלי מים לכל גיל, בר ממתקים קורץ, סימולטורים ועמדות מולטימדיה, פינות אומן ועוד אטרקציות מגוונות ומהנות.

 

אם ברצונכם לקבל יותר מידע ופרטים על השכרת פופים לאירועים וציוד אלטרנטיבי בכלל, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר או להשאיר פרטים באתר.