השכרת ציוד לחתונה

השכרת ציוד לחתונה היא צעד חשוב ומשמעותי בארגון האירוע המרגש בחייכם. באירוע כזה, מאוד חשוב לכם ללכת עם האינטואיציה, ולערוך את האירוע כפי שמכתיב לכם הלב.

 

 

למשל, אם אתם חולמים על חתונה חלומית בחיק הטבע, בפרדס או בחצר הבית - לשם כך אתם זקוקים לציוד מתאים, אביזרים לחתונות ליתר דיוק, ולעוד אלמנטים שישלימו את התמונה האידיאלית של החתונה שלכם.

 

כל הציוד הנחוץ לחתונה

 

רשימת הציוד לאירוע שלכם מתחילה מהציוד הבסיסי ביותר: כיסאות ושולחנות, אוהלים, מחצלות וכריות, צלחות וסכום. בשוק השכרת הציוד קיימים מספר דגמים של שולחנות במגוון רחב של סגנונות וגדלים – החל משולחנות רגילים דרך שולחנות בר, מזנונים ועוד. גם כסאות, צלחות וסכום, ניתן לבחור מתוך מגוון גדלים וסגנונות לפי טעמכם האישי.

 

לא תהיה בעיה להשיג גם אוהל דקורטיבי כדי ליצור מרחב ממוזג ונוח לאורחים שלכם. בחירה בשולחנות נמוכים תבוא בדרך כלל עם מחצלות וכריות תואמות התורמות לאווירת הנוחות והנינוחות.

 

אביזרים שאי אפשר בלעדיהם

 

כעת, אתם יכולים להוסיף אביזרים לחתונה שישלימו את התמונה כולה: ציוד ההגברה הינו אלמנט חשוב ויש להשקיע בו לפי הצורך – ציוד למסיבת ריקודים שונה מציוד למוסיקת רקע שקטה ומספר נאומים. כמובן שאין לשכוח ציוד תאורה מתאים אם אתם מתחתנים בערב.

 

רוב הזוגות הנישאים בטבע מוסיפים עוד אביזרים לאירועים: בר לאירוע, במה ללהקה או למבקשים לברך את בני הזוג, פיטריות חימום או מאווררים, ואף שירותים ניידים לאירוע, וכמובן תצטרכו להיעזר בגנרטור.

 

קרמבו – השילוב הנכון בין הדברים

 

קרמבו אטרקציות היא חברה המתמחה בהפקת אירועים ובהשכרה של אטרקציות וציוד לאירועים ולחתונות בפרט. החברה מספקת את מכלול הציוד לחתונות: שולחנות וכיסאות מסוגים שונים ובעיצובים שונים, פינות ישיבה דקורטיביות, ריהוט מיוחד לילדים, פופים ועוד.

 

החברה מספקת גם ציוד הגברה ותאורה ברמות גבוהות לכל סדר גודל של אירוע ומכל סוג. כהשלמה לכך אנו מספקים מקרנים, מסכים, פלזמות ו LCD להקרנת מצגות וסרטונים, וגנרטור במידת הצורך. קרמבו תשמח לספק למתחתנים גם דוכני מזון ושתייה, מקררים , שמשיות, פיטריות חימום, ולמעשה כמעט כל דבר העולה על דעתכם בהקשר של אירוע.

 

רוצים לקבל פרטים נוספים? צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם. בקרמבו מאמינים כי לציוד ולפרטים הקטנים יש חלק ניכר בהצלחת החתונה שלכם, ושהשילוב בין כל המרכיבים היא הנוסחה המנצחת להצלחת האירוע.