כניסות מיוחדות לבת מצווה

התמודדותם של ההורים עם אתגרי שנת הבת מצווה של בתם אינה פשוטה כלל וכלל. הם נדרשים ללא מעט יצירתיות ומקוריות כדי לגרום לחגיגה שלהם להיות מיוחדת. הקושי גדל בעיקר משום שהמאורע הוא רק חלק משרשרת האירועים של כל בנות השכבה - וההסתברות לכך שאטרקציות שונות יחזרו על עצמם היא גבוהה.

 

כניסות לבת מצווה – כל המשפחה שותפה

 

ההורים המודאגים והמבולבלים מחפשים בדרך כלל כיוון אחד עיקרי שמסוגל להפוך את האירוע לבלתי שגרתי. בעוד שבעבר לא מעט מסיבות הזניחו את ילדי המצווה והתמקדו במשפחה המבוגרת או בחברי ההורים מהעבודה – בין אם מבחינת המוזיקה והריקודים ובין אם מבחינת התפריט, המנות והכיבודים, הרי שהתקופה הנוכחית מאופיינת בהצבת אור הזרקורים על כלת המצווה ועל חברותיה.

 

ההשקעה בילדי החגיגה יכולה להתבצע בלא מעט דרכים. יהיו שישימו דגש על המזכרות וההפתעות – מגנטים, תאי צילומים, קליפים מגניבים – ויהיו שיפנו דווקא להפעלת החברות והחברים במשחקים וירטואליים שונים ומהנים. הורים רבים שאינם מעוניינים להוביל את הערב בעצמם יטילו את המלאכה על תקליטן מנחה או בדרן מחונן, וישנם שיפתיעו את האורחים עם סרט נחמד ומבוים.

 

כניסות מיוחדות לבת מצווה – הפתעת המסיבה

 

הורים שבוחרים להתמקד בפתיחת המסיבה על ידי כניסה מרשימה של בתם לאולם, צריכים לזכור שעליהם להתחשב בדעתה. לא כל ילד וילדה מוכנים לעמוד במרכז הבמה ולהיחשף – ובוודאי שלא לבצע פעולות כריקוד ושירה לעיני קהל רב.

 

במידה ואכן רצונה של כלת המצווה להיכנס בצורה מרשימה, הרי שישנם אנשי מקצוע רבים וחברות לא מעטות המתמחות בליווי ההורים והילדה מהרגע הראשון – בניית הקונספט והכוריאוגרפיה – ועד האחרון - בו הריקוד מתואם עם כל הרקדניות והרקדנים ושלל האביזרים המתלווים. בדרך כלל, האורחים נשארים עם פיות פעורים ולא מאמינים לביצועים של הילד והילדה שהם חשבו שהם מכירים.

 

מעוניינים שבתכם תבצע כניסת בר מצווה מדהימה? רוצים שהחגיגה תיפתח בצורה מרשימה? קרמבו אטרקציות מנוסים וותיקים בהפקת אירועים - והם מעודכנים בכל החידושים האחרונים והמעניינים. אנו מלווים את ההורים וילדי החגיגה מתחילת התכנון ועד סופה של המסיבה.