בוק לבת מצווה

העידן בו אנו חיים ונושמים הפך להיות מהיר יותר, ויזואלי יותר ובעיקר מלא בצורך לחדש וליצור כל הזמן. בעוד שבעבר הסתפקו הילדים בימי הולדת צנועים, כיום הם מבקשים להפוך אירועים להרבה יותר אטרקטיביים ומושקעים. כל ילד וילדה וכמובן גם ההורים, מבינים שהם נדרשים להפוך את הבת מצווה או הבר מצווה ללא פחות מחלומיים.

 

לכן, כחלק מההכנות האינטנסיביות לאירוע הגדול - שהפך בזמננו כמעט לחתונה - מוקדש גם זמן משמעותי לחשיבה יצירתית כיצד לגרום לשמחה שלכם להיות מקורית. ישנם הורים שמעוניינים בקבלת פנים גדולה ומוזיקלית וישנם כאלה שיבחרו במיקום פסטורלי. לנו יש פתרון אחר בשבילכם והוא יגרום שמחה גדולה לילדכם וילדתכם.

 

בוק לבת מצווה - כי הגעת לגיל שאפשר להתחיל!


בוק בת מצווה הפך בשנים האחרונות לפעילות חובה של הנערות המתבגרות הצעירות, ממש כמו ארגון חגיגה או קניית מתנות. בעזרת בוק לבת מצווה המתבצע באופן מקצועי, יכולה הנערה ליהנות מתיעוד איכותי, מעוצב ומרגש של הרגעים החמקמקים שבין ילדות ובגרות, ולקבל מתנה נפלאה לרגל האירוע החגיגי. אז מהו בדיוק בוק לבת מצווה ואיך עושים אותו נכון?

 

בוק בת מצווה - מחירים בהפתעה

 

כיום נערות ונערים רבים מבקשים לקבל בוק לבת מצווה או בוק לבר מצווה. כלומר, לעבור צילום מקצועי עם צלם מיומן ומוכשר, אשר מציג אותם בשלל פוזיציות ומקומות לבחירתם, ומצליח בעזרת כישרונו ובזכות ציוד צילום מקצועי שלו, להראות את המיטב שלהן. עבור רבים בוק בת מצווה הוא הרבה מעבר לצילום תמונות פשוט, אלא בגדר חוויה אישית ומיוחדת לנערה.


במהלך יום צילום של בוק מקצועי מקבלות הנערות תשומת לב מיוחדת, המעמידה אותן במרכז העניינים וזוכות להעביר לתמונה המודפסת, את כל אותן פוזות שהן אוהבות לעשות מול המראה באמבטיה. הנערות מצידן נהנות מתשומת הלב הייחודית ומההזדמנות להפגין את כשרון המשחק שלהן, לחייך וליהנות שעה שהן מייצרות לעצמן זיכרונות בלתי נשכחים.

 

בוק לבת מצווה בקרמבו - הופך כל ילדה לנערת שער!


חברת קרמבו אטרקציות לאירועים מציעה לנערות ונערים לקבל בוקים בעזרת צלם מקצועי, המצולם בסטודיו שלנו או בחוץ, בכל מקום ובכל איזור שתבחרו. מבחינתנו בקרמבו, הצילום של נערות והכנה של בוק לבת מצווה אין משמעו אובדן של התמימות או תחילתה של קריירת דוגמנות תוך בילויים אינטנסיביים בתוך סטודיו, אלא רצון להעניק לנערות חוויה ייחודית ולתת להן להרגיש נערות שער ליום אחד, להתנסות ביום צילום, לממש פנטזיות כמוסות ולהגשים חלומות. 


מתוך הניסיון הרב שלנו, ההיכרות עם עולם הצילום ועם בני המצווה ומתוך הרצון להעניק לבנות המצווה בוק לבת מצווה שיוכלו להתגאות בו, ואף להציגו במהלך האירוע, תכננו עבור הבנות יום צילום קסום ומיוחד עם צלמים מקצועיים ומיומנים, שמעודדים אותן להתנהג בטבעיות וליהנות מכל רגע, ובסופו של התהליך לקבל לידיהן בוק בת מצווה מושלם - כשאתם מקבלים מחיר נהדר - שיישאר כמזכרת נפלאה.