דוכני מזון לאירועים

דוכני מזון לאירועים הפכו זה מכבר לאחד הטרנדים הנפוצים והמבוקשים. את הדוכנים ניתן לראות בחתונות, בר/בת מצוות, בריתות, אירועים חברתיים ועסקיים ועוד. דוכני המזון הופכים להיות עם הזמן יותר ויותר מגוונים וניתן למצוא בהם מגוון של סגנונות, מאכלים, תרבויות וטעמים לכל חך ולכל גיל.

     

 

דוכני אוכל למסיבות ולכל אירוע

 

דוכנים או עגלות מזון לאירועים הם למעשה דוכנים מעוצבים ודקורטיביים, המוצבים במקום נגיש לאנשים – בדרך כלל בזמן אירוע, ובהם מתרחשים תהליכי ההכנה של המזון. הענין הוא שהדוכנים אינם מיועדים רק למטרה אשר לשמה הוצבו במקום - הגשת מנות האירוע: העגלות הופכות לאטרקציה בפני עצמה כאשר המפעיל מבשל, צולה, מטגן או אופה את האוכל מול עיני הסועדים שלכם. בעקבות כך, בלוטות הטעם של הסועד מעוררות עוד בטרם הגיע המזון אל הצלחת ונוצר קשר בלתי אמצעי במשולש בין הסועד, המפעיל והמזון. כאשר המנות יוצאות אל הסועד, הן פוגשות אותו ערוך ומוכן לטעום ממזון איכותי שנראה נהדר ומרגיש מוכר.

 

כאן נפגשים כולם

 

הדינמיקה הנוצרת בדוכן, אינה היחידה הנוצרת באירוע. דוכני אוכל למסיבות הם המקום שבו מתקיימים המפגשים החברתיים, המשפחתיים והמקצועיים. האורחים נעים בין עגלות האוכל, נעצרים לידן או ביניהן, מנהלים שיחה, יוצרים קשרים ומחדשים קשרים ישנים. את הישיבה סביב השולחנות מחליפה אסכולה המאמינה בקשרים בין אנשים הנעים במרחב. כמובן שהדוכנים מעוצבים על פי אופי האירוע – דוכן לחתונה אינו דומה לדוכן של אירוע חברה שאינו דומה לדוכן המיועד לימי הולדת.

 

דוכנים לקטנים – לא משחק ילדים

 

דוכני מזון לילדים הם סיבה לחגיגה מיוחדת. העמדות מעוצבות באופן המושך את עיני הילדים ומציעות להם אטרקציות שהם אוהבים. עמדות כאלה יגישו בדרך מזון מהיר ומאכלים שילדים אוהבים, לדוגמא המבורגר, פיצה או נקניקיות . גם הילדים כמו המבוגרים אוהבים מאוד לראות את מפעיל העמדה בפעולה והם נוהגים להתפעל בקולי קולות ביחד עם חבריהם מתהליך ההכנה.

 

אין כמו דוכני מזון ליום הולדת להרמת מצב הרוח של הקטנים (ולפיכך גם של הגדולים) ולשמחה גדולה אצל ילדים בכל גיל. עמדות מזון בחגיגת יום נחלקות לעמדות של מזון מהיר ולעגלות של מתוקים. סוגי המתוקים משתנים כך שאפשר למצוא עמדה עם שערות סבתא, עמדה של שיפודי מרשמלו בצורות, עמדת פופקורן ועמדת אבקת סוכר האהובה במיוחד על הקטנטנים.

 

בגיל המצוות משתנה מעט טעמם של הילדים והם נפתחים לטעמים וריחות חדשים. דוכני מזון לבר מצווה מאופיינים במתכונים מעט מתוחכמים יותר מאלה של הילדים. ניתן למצוא שם בנוסף לעמדות של המזון המהיר עמדת קרפ צרפתי נוטף שוקולד, עגלה של פנקייק חם, פונדו שוקולד ובר טורטיות בממרחים שונים.

 

עגלות מזון לאירועים ועוד אטרקציות

 

קרמבו היא חברה להפקת אירועים העוסקת גם בהשכרה של אטרקציות ודוכני מזון לאירועים. דוכני המזון של החברה הם מגוונים ועשירים, מתוכננים ומעוצבים כך שיתאימו לכל גיל ולהעדפות שונות. עם דוכן ההמבורגר של החברה אף אחד לא ייצא רעב מהאירוע שלכם - שפע התוספות והשידרוגים להמבורגר הופכים כל לחמניה ליצירת מופת. דוכן הפוקצ'ות מושך תשומת לב רבה בגלל אופן ההכנה ולאחר מכן זוכרים אותו בעיקר בגלל הטעם. כמובן שעמדת הנקניקיות לא נותרת לבד אף פעם עם התוספות הפופולאריות של החרדל והכרוב החמוץ.

 

בנוסף להשכרה ולתפעול עגלות המזון האטרקטיביות, מספקת קרמבו מגוון של אטרקציות לאירועים. מקיר גראפיטי וירטואלי מדליק ועד לפינות אומן שירתקו אתכם, מבנג'י טרמפולינה מתנפח ועד לתא צילום למזכרת.

 

רוצים לקבל פרטים נוספים על דוכני מזון לבת מצווה, על השכרת ציוד לאירועים או על כל שירות אחר שקרמבו מספקת ? אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר או להשאיר פרטים באתר.