קיר גרפיטי וירטואלי לאירועים

 

קיר גרפיטי וירטואלי - Wall Street


אם אתם רוצים מסיבה מקורית, תנו לחברים שלכם להתנסות באטרקציה שלנו – קיר גרפיטי וירטואלי. מדובר בקיר אינטראקטיבי ייחודי לאירועים, שנותן חופש לאורחים שלכם לקשקש ולבטא בצבעים את כישרונותיהם היצירתיים, על גבי תמונת ענק שלכם או שלהם, ואחרי זה עוד לקחת אותה הביתה במתנה – מה שמבטיח שהם לא יפסיקו לדבר על המסיבה עוד הרבה זמן. וכשאנחנו בקרמבו אומרים "אטרקציה גדולה מהחיים" - לזה בדיוק הכוונה.

 

קיר גרפיטי לאירועים

 

ספריי דיגיטלי על קיר גרפיטי וירטואלי לאירועים קוּלים

 

ככה זה עובד: נכנסים לתא צילום שצמוד לקיר הגרפיטי ומצטלמים – ביחידים, בזוג או בחבורה – איך שרוצים, ומזה יוצאת תמונת ענק שמופיעה על מסך ה'קיר'.

 

לוקחים פחיות ספריי דיגיטליות ומתחילים לרסס על התמונה ומסביבה, ויש גם שבלונות בשלל צורות ואפקטים שמרחיבות את מגוון האפשרויות לקישוט התמונה. בתוצאה הסופית, קיר וירטואלי לאירועים נראה כמו גרפיטי אמיתי – רק בלי שחוזרים הביתה עם צבע על הבגדים...

 

דוגמה אחרת לקיר גרפיטי לאירועים


מה שכן החבר'ה יכולים לקחת איתם הביתה, הוא תדפיס של התמונה באיכות כמו של מעבדת צילום או כמגנט למזכרת מהמסיבה. והסיבה פשוטה: קיר גרפיטי וירטואלי לאירועים הוא למעשה מסך ממוחשב, שאת כל מה שמופיע עליו אפשר לשמור כקובץ תמונה.

 

ולכן, אם רוצים, אפשר לחסוך כסף ופשוט להעלות את התמונות לאינטרנט, ושכל אחד ידפיס מה שבא לו.

 

דניאלה מצטלמת בבת המצווה של עדי

 

קיר גרפיטי לאירועים – הטרנד המוביל בעולם!

 

אבל מה שבעיקר יקחו החברים שלכם, הוא זיכרון בלתי נשכח של קטעים וצחוקים מהחוויה שכובשת לאחרונה אירועים בכל רחבי העולם. מצידנו, בקרמבו, אנחנו יכולים לספר לכם שכבר סיפקנו מגוון אטרקציות לאירועים שונים – אבל אם לשפוט לפי התגובות שקיבלנו עד היום, לא היינו מציעים לכם לוותר על העניין שמעורר קיר גרפיטי לאירועים למיניהם.

 

קרמבו, כחברת האטרקציות המובילה לכל אירוע – מחתונות וחגיגות בר מצווה, ועד ימי הולדת וסתם מסיבות ריקודים – ערוכה לשרת מאות לקוחות באותו זמן.

 

אל תמתינו וצרו קשר עוד היום עם נציגי קרמבו להזמנת קיר הגרפיטי.

 

תמונה של הסבא והסבתא בבת המצווה של עדי

 

.