השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירוע הינה משימה הדורשת ראייה רחבה והבנה טובה של הצרכים. כל אירוע – מסיבת יום הולדת או ערב חברה, כנס שנתי או סדנא חוויתית, מצריך כמות מסוימת של ציוד שאין לרוב האנשים. כמה אנשים אתם מכירים שמחזיקים בבית שלהם מאה כסאות? לכמה אנשים יש מערכת הגברה מקצועית בבית או במשרד, וכמה מהם מחזיקים פטריית חימום לשימושם הפרטי?

 

סוף מעשה במחשבה תחילה

 

הדבר הראשון אותו יש לעשות לאחר שמבינים את הצורך בהשכרת ציוד, הוא לבצע מחקר קצר על האירוע שלכם ולהגדיר מספר דברים: איזה ציוד אתם חושבים שאתם צריכים? מהו היקף האירוע כלומר כמה אנשים עומדים להגיע? היכן יתקיים האירוע? האם אתם זקוקים למערכות הגברה ותאורה? למכונות מזון ושתיה? האם אתם מעונינים במתנפחים או בקונסולות של משחקי מחשב? האם אתם זקוקים לגנרטור?

 

לאחר שביצעתם סיעור מוחין – שאלתם את כל השאלות והשתדלתם לענות על כל השאלות, אתם אמורים לצאת עם רשימה בסיסית של ציוד הדרוש לאירוע שלכם.

 

בחינת מרכיבי האירוע דרך זכוכית מגדלת

 

בשלב זה, ניתן לבחון כל מרכיב של האירוע ולהביט בו דרך זכוכית מגדלת. אם החלטתם שאתם זקוקים לכיסאות אתם צריכים לבדוק איזה כיסאות יתאימו בצורה הטובה ביותר לקהל שלכם. יכול להיות שכורסאות אלטרנטיביות נמוכות יתאימו לאירוע אם אמור להגיע קהל צעיר, אך סביר להניח שלאוכלוסייה המבוגרת יותר יהיה יותר נוח לשבת ולקום מכורסאות גבוהות יותר.

 

באופן דומה, יכול להיות שהשקעה במערכת הגברה איכותית, עוצמתית ויקרה תהיה מומלצת אם אתם מתכננים מסיבת ריקודים סוערת אל תוך הלילה, אך פחות הכרחית אם אתם זקוקים להגברה לצורך נאומים או מוסיקת רקע קלה בחלק מהאירוע. תמונת האירוע בשלב זה הופכת למדוייקת ומוחשית יותר.

 

השכרת ציוד למסיבות זה אנחנו

 

קרמבו אטרקציות היא חברה המספקת מגוון רחב של אטרקציות לאירועים, ופועלת כחברה להפקת אירועים. השכרת ציוד לאירועים הוא אחד התחומים הבולטים שלה והיא מספקת ציוד כמעט לכל אירוע אפשרי: בתחום ההגברה ניתן לשכור דרך קרמבו ציוד הגברה איכותי מהחברות המובילות בעולם ולכל מטרה – החל מאירוע פרטי קטן ועד למופע גדול. במקביל, ניתן לשכור ציוד תאורה חדיש ומתקדם, מקרנים ומסכים בכל גודל ובכל מטרה.

 

החברה מספקת אטרקציות שונות למסיבות ולאירועים: מתנפחים בכל סוג ובכל גודל ואטרקציות מים שונות, שולחנות משחק מסוגים שונים (פינג פונג, כדורגל, ביליארד), שולחנות קזינו, מגוון שולחנות לסוגים שונים של משחקי קלפים ודוכני מזון מסוגים שונים.

 

בנוסף, ניתן לשכור את כל הריהוט שניתן לחשוב עליו לאירוע: החל מכיסאות ושולחנות רגילים בעיצובים שונים, דרך מערכות ישיבה אלטרנטיביות, מחצלות, פופים, כריות ושולחנות וכלה בשימשיות, פטריות חימום ועוד.

 

אזורי השירות שלנו

 

מרכז שרון שפלה ירושלים צפון דרום
אור יהודה בנימינה באר יעקב בית שמש זכרון יעקב אילת
אזור הוד השרון יבנה ביתר עילית חיפה והקריות אשדוד
בת ים הרצליה לוד גבעת זאב חצור הגלילית אשקלון
גבעתיים חבצלת השרון מודיעין ירושלים טבעון באר שבע
חולון חדרה מכבים רעות כפר אדומים טבריה גדרה
פתח תקווה כפר סבא מזכרת בתיה מבשרת ציון יקנעם דימונה
קריית אונו נתניה ניר צבי מוצא כרמיאל ירוחם
ראשון לציון קיסריה נס ציונה מעלה אדומים מגדל העמק קריית גת
רמת גן רמת השרון רחובות מעלה החמישה מטולה קריית מלאכי
תל אביב רעננה רמלה פסגת זאב קריית שמנה נתיבות