בר ממתקים לאירועים

כנראה שהחיפוש אחר גימיקים, אטרקציות וחידושים לאירועים, אינו מסתיים אף פעם. כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד, שיהיו בו דברים שאין באירועים אחרים ושהאורחים יצאו מהאירוע בהרגשה של וואו. הרעיון של בר ממתקים לאירועים קיים כבר מספר שנים והספיק לתפוס תאוצה בסוגים שונים של אירועים.

 

סוף מעשה במחשבה תחילה

 

השלב הראשון בבחירת הבר הוא בחירת המתוקים – איזה ממתקים יכיל בר הממתקים. קיימים אין ספור סוגי ממתקים היכולים להתאים לאירוע שלכם וכל אחד מהם יכול להופיע במספר צורות. נסקור מספר ממתקים פופולריים:

 

חטיפי מרשמלו היכולים להופיע בצורות שונות, בטעמים שונים ובציפויים מגוונים – שוקולד לדוגמה. סוכריות גומי חביבות בעיקר על ילדים וגם אותן ניתן לקבל באין ספור צורות, טעמים ומרקמים ולצפות במגוון של ציפויים ותוספות, בדומה למרשמלו.

 

ישנם כמובן את כל סוגי הממתקים העטופים - הפופולריים שבהם הן סוכריות הטופי, אך קיימים עוד סוגים רבים וביניהם שוקולד עם נגיעות יין. שרשראות של סוכריות פופולריות גם כן. סוכריות על מקל הן עוד סוג של ממתק האהוב מאוד על מי שנמצא ברחבת הריקודים.

 

אופן הצגת הממתקים בבר חשובה לא פחות מהממתקים עצמם, הרי העיניים אוכלות הרבה לפני שבלוטות הטעם נכנסות לפעולה. צורת הגשה נפוצה היא בתוך קערות – הממתקים מפוזרים בקערות והאורחים אוספים אותם בעזרת כפות ייעודיות אל תוך קעריות אישיות.

 

חלק מהממתקים נעוצים על שיפודים מעץ: אפשר לבחור שיפוד עם מרשמלו, כדור שוקולד, סוכריית גומי או פרי מסוכר, לטבול אותו בשוקולד חם ובסוכריות קטנות ובתיאבון.

 

בר מתוקים לאירוע לכל גיל

 

בר מתוק יכול להתאים לגילאים שונים ולסוגים שונים של אירועים. ילדים ובני נוער יאהבו יותר סוכריות גומי למיניהן, סוכריות קופצות, מרשמלו, טופי ומחבבים בעיקר צורת הגשה על שיפוד או דרך דיספנסרים. המבוגרים יתנו את תשומת ליבם לשוקולדים איכותיים, עוגיות מתוקות ואיכותיות, פירות יבשים, כדורי שוקולד המכילים יין והרבה שוקולד חם. צורת ההגשה המועדפת על המבוגרים היא קערית ומזלג קטן.

 

קרמבו היא חברה המפיקה אירועים מכל סוג ובנוסף מספקת ומשכירה אטרקציות לאירועים. קרמבו גאה בבר הממתקים שלה ומשקיעה רבות הן במגוון ואיכות הממתקים והן בצורות הגשה שונות. בר הממתקים של קרמבו מכיל דיספנסרים שקופים דרכם אתם יכולים לבחור את הממתק הרצוי, לוחצים על כפתור ושפע ממתקים מגיע הישר אל הקערה.

 

בנוסף, ניתן למצוא שפע של ממתקים – גומי, מרשמלו, שוקולדים ועוד, נעוצים על שיפודים, ואותם ניתן לטבול בשוקולד חם ובסוכריות צבעוניות. מכונות הפוקר פאודר של קרמבו אהובה במיוחד על בני הנוער הנהנים מהטעמים הצבעוניים.

 

בר מתוקים לאירוע אינו הגימיק המתוק היחיד לאירוע שלכם. בין השאר ניתן למצוא באירועים שלקרמבו דוכני קרפ צרפתי, בועות ממתק אכילות, דוכן פנקייק, מכונת סוכר על מקל, מפל שוקולד ועגלת גלידה עם מגוון טעמים.

 

אם גם אתם מעונינים בבר ממתקים מדליק לאירוע שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני עם קרמבו או להשאיר פרטים באתר.