הפקת אירוע חברה

הפקת אירוע חברה – כולם ידברו על זה בעבודה!

 

בעבר היה יכול אדם לעבוד במשך שלושים ואפילו ארבעים שנה - במקום אחד בלבד. הוא היה מזוהה לחלוטין עם המקום והחברה והוא היה מפגין נאמנות והתחייבות אבסולוטית. כיום, נהוג יותר לקפוץ ממקום עבודה אחד למקום אחר - בלי צורך להתנצל ובלי להתבייש בכך.

 

לכן, ניתן להבחין יותר ויותר לעובדה שרבות מהחברות בשוק העבודה מבינות שעליהן להשקיע בעובדיהן. בין היתר עליהן להעניק מתנות לחגים, לארגן כנסים מקצועיים, אך לא פחות חשוב גם לערוך מסיבות גדולות ואירועים יפים.

 

התנהלתם בשוטף לפי כול מה שכתוב בספרי הניהול ולפי כישרונכם כדי לקדם פעילויות
בתוך החברה ומול הגורמים החיצוניים? עדיין אתם מרגישים כי משהו לא שגרתי נדרש
כדי להשלים זאת?
אתם צודקים. נדרש משהו חד פעמי ושאינו חלק מהשגרה הארגונית - נדרש אירוע חברה!

 

כל אירוע חברה והחגיגה שלו


הפקת אירועים לחברות היא בוודאי לא צחוק ויש לדעת כיצד להפוך אותם למרשימים. יש אירוע חברה לגיבוש פנימי, ללקוחות החברה, להשקת מוצר\שירות חדש ועוד. מסיבת גיבוש יכולה לכלול אירוע שנתי, עם מסיבת נושא (לאס וגאס, קריוקי ועוד) בשילוב אומן, ריקודים, תקליטן ואוכל.


הפקת אירוע חברה ללקוחות יכול לכלול גם מוסיקת רקע רגועה, כנס עסקי, הרצאות ומצגות. באירוע השקה ניתן לשלב מופע שמקדם את המוצר\שירות בשילוב הצגה מתמשכת על מסכים, באמצעות תאורה וסאונד מתאימים.

 

אירוע חברה בלתי נשכח – הפקה ע"י מקצוענים


לכול אירוע חברה יש אופי משלו , אבל המשותף לכולם הינו, שכל אירוע מוצלח דורש הפקה שלמה והתאמת האירוע ע"י מקצוענים מנוסים לחברה המזמינה, למוזמני האירוע ולמטרת האירוע. וכאשר מדברים על מקצוענות – מדברים על קרמבו הפקות.


חברת קרמבו מתחייבת ליצירתיות, אמינות, אדיבות ועדכניות תמידית ולמען כל מטרה
שתבחרו.

 

אירוע חברה של קרמבו יספק לעובדים הזדמנות להתפרק, וירשים את הלקוחות.
האירוע יתרום לגיבוש החברתי, יהווה הזדמנות נהדרת לבילוי ייחודי של כל החברה, ובכך
יתרום לפיתוח הקשרים האישיים, וכתוצאה מכך גם יתרום לסביבת עבודה נעימה ומשוחררת
יותר.

 

הפקת אירועים לחברות - קרמבו יתנו לכם את כל הפתרונות!


קרמבו - בשיתוף עם המנהלים - מתכננים ומפיקים חגיגה בלתי נשכחת: אירועים בעלי נושא (קזינו, מערב פרוע, ערב וירטואלי, לונה פארק, סימולציות וככל העולה בדמיון) או ימי
כיף וספורט (נופש, בריכות, פעילויות במשרדי החברה, יום ספורט אתגרי ועוד), תוך חשיבה
מ"חוץ לקופסא".

 

ערבי חברה - לשבור שגרה!


ב"קרמבו" אנו מספקים את שירותי התכנון וההפקה לכול הסגנונות השונים של ערבי חברה. זה כולל אטרקציות לאירועים והשכרת את כל הציוד הנדרש. לפי אופי אירוע חברה שהוזמן ותוכנן משכירים את כלל הציוד (תלבושות, מסכים, דוכנים, עגלות, משחקים, מוסיקה, תאורה, עמדות...), ואפילו מציעים שלל מוצרי קידום (לוגו החברה על מחזיקי מפתחות ופדים לעכבר. תחתיות לכוסות, דגלים ועוד).


אתם יכולים להיות בטוחים, אירועי חברות שנתכנן ונפיק ב"קרמבו", ייחרטו בזיכרון כבלתי נשכחים.