השכרת משחקים לאירועים

תוכן, פעילויות ולעתים קרובות גם משחקים הם אלמנטים חשובים בתכנון הפקות מסוימות, ואם נדמה לכם שרק לכאלה המיועדות לילדים או לבני נוער אז אתם טועים, השכרת משחקים לאירועים הפכה לפעולה נפוצה גם כאשר מדובר על ימי הולדת למבוגרים, מסיבות רווקים ורווקות, ימי גיבוש וכיף ואפילו חתונות.

 

במאמר הבא, המטרה שלנו בקרמבו אטרקציות היא להביא בפניכם הצצה לאפשרויות הקיימות בתחום משחקים ליום הולדת עם דגש על אירוע בר/בת מצווה, לספק לכם רעיונות מקוריים ובכך לסייע לכם לתכנן וליצור אירוע שהוא גם שמח ומהנה וגם ייחודי וחוויתי.

 

השכרת משחקים לבר מצווה – לבחור במה שאוהבים

 

לכל דור העיסוקים, המשחקים והפעילויות שהוא נהנה לעסוק בהם וכולנו יודעים שבני הנוער והמתבגרים של ימינו לא יכולים להתנתק מהטכנולוגיה המתקדמת, מהמחשבים והטלפונים החכמים, מהרשתות החברתיות, ממשחקי הווידאו והמולטימדיה. ולכן, גם כשהם מוזמנים לבר או בת מצווה הם בדרך כלל מצפים ליותר מריקודים ואוכל, פשוט מפני שהם משתעממים מהר וצריכים גירוי מתמיד.

 

שילוב של תוכן והפעלות כמו סימולטורים של פעילויות אקסטרים, משחקי ספורט אלקטרוניים, משחקי קצב ומוזיקה כמו גיטר הירו, רוק בנד או שטיחי ריקוד, ווי וסוני פלייסטיישן, מתקנים מתנפחים וכן הלאה, היא דרך מצוינת לוודא שהם יהיו שמחים ומרוצים ולא ישתעממו לרגע.

 

מלבד השכרת משחקים לבר מצווה קרמבו גם מספקים מגוון אופציות נוספות ביניהן – קיר גרפיטי וירטואלי עליו מוזמנים האורחים לצייר ולכתוב באמצעות ספריי מיוחד, תאים לצילום תמונות ולהקלטת שירים מהם יוצאים עם מזכרת מוצלחת מהאירוע, אנשי מקצוע שמציירים על חולצות וכובעים בטכניקת אייר בראש ועוד.

 

השכרת משחקים לבת מצווה – פעילויות שגם בנות אוהבות

 

מה עם הבנות? אז ככה, הרבה פעמים הן נהנות מאותם דברים שהבנים נהנים מהם, אבל אם אתם מחפשים משחקים ואטרקציות שמותאמים במיוחד להן אז הנה כמה דוגמאות – מסלול דוגמניות או מעודדות צמודות וירטואליים, משחק שטיחי ריקוד, עמדת רוקדים עם כוכבים או זומבי פרטי, פינות אומן לקליעת צמות, שזירת שיער או איפור ועוד.

 

כך שהאפשרויות באמת מגוונות וכל נערה שעומדת לחגוג בקרוב, בין אם במועדון, באולם או בגן אירועים יכולה לבחור בגימיקים בהתאם לטעם האישי שלה ושל החברות.

 

משחקים ליום הולדת, בר/בת מצווה ושאר אירועים בקרמבו אטרקציות

 

כמו שכבר אמרנו, בקרמבו תמצאו מענה לכל סוג הפקה שאתם מתכננים, החל מילדים וכלה במבוגרים ובמשפחות. ופה לא מסתיים ההיצע, אנחנו עוסקים גם בהשכרת ציוד מסוגים שונים בין היתר – מערכות תאורה והגברה, פינות ישיבה, גנרטורים, מכונות ודוכני מזון עם וללא מפעילים ועוד.

 

כך שלא רק משחקים לבת מצווה ובר מצווה, לימי הולדת ולאירועים אחרים אלא למעשה מענה כמעט לכל צורך שיש לעורכי אירועים ומתכנני הפקות, ואתם מוזמנים לבקר באתר ולהתוודע כראוי לאופציות ולפנות אלינו לקבלת מידע נוסף ושירות מסור.