יום הולדת בבריכה

לא חסרות דרכים מקוריות ומעניינות לחגוג ימי הולדת כיפים ומוצלחים, אבל גם לא כדאי למארגני החגיגה להיות שאננים ולחזור על דברים מוכרים ושגרתיים. מצד שני, כדאי לזכור שגם פעילות מוכרת ונדושה, יכולה – עם מעט מחשבה – להפוך למסיבה מדליקה. דוגמה טובה לכך היא מסיבת יום הולדת בבריכה – מצד אחד זהו רעיון מוכר וותיק, אך מצד שני ניתן לרענן אותו די בקלות.

 

בריכה ומים – לילדים זוהי חגיגה כפליים

 

מסיבת מים או בריכה אמנם מתאימים לכולם – מילדים ועד מבוגרים, אך יש צורך להתאים את אופי הפעילויות השונות לגילאים השונים.

 

ראשית, יש לזכור כי כאשר מדובר בילדים קטנים, נדרשת השגחה קפדנית של מבוגרים אחראיים – גם אם הם משחקים רק במים הרדודים. כדאי להזמין ביחד עם החברים הקטנים גם מספר הורים, וכך להיות בטוחים שישנה שליטה מוחלטת על כל העניינים והמשחקים המסוכנים.

 

בנוסף למים המובטחים, אפשר להכניס את החוגגים לאווירה עם מספר עזרים נוספים: הזמנות לילדים בצורת כפכפים, משחקי ספוגים או מרוץ שליחים, משחק הכיסאות המוזיקליים – אך הפעם כשהם רטובים; תחרות של מילוי דליים ואפילו הכנה של שרשראות עם צדפים. האוכל והכיבודים שמוגשים חייבים לכלול אבטיחים, ארטיקים וגם תירסים חמים.

 

אטרקציות ומתקנים – כיף חיים לנערים

 

לילדים המבוגרים – רגע לפני גיל הנעורים – כדאי לערוך מסיבה עם אטרקציות שונות ומתקני מים מכובדים. בין היתר ניתן למנות את סירות הפדלים ומתקני הכדורסל, האבובים והמזרונים הצפים.

 

מעוניינים לערוך מסיבת יום הולדת בבריכה? רוצים לגרום לבתכם או בנכם הנאה גדולה? קרמבו אטרקציות מומחים בחגיגות מיוחדות לילדים ונערים. ייחודיותם בכך שהם גם מפיקים את האירוע ודואגים תמיד לכל הפרטים הכי קטנים. צרו עימנו קשר במהירות האפשרית ונבנה יחד אתכם תוכנית פרטית וחדשנית.