כניסות מיוחדות לבר מצווה

אף שפרצופיהם של האנשים שונים ודעותיהם שונות, לא מעט אירועים חגיגיים נראים מאוד דומים. בין אם מדובר בברית – או בריתה – בחתונה או בר מצווה, קשה מאוד להמציא את הגלגל ולרענן את אופי וסגנון המסיבה. גם ריבוי האטרקציות, והיצירתיות הרבה בתקופתנו, שנמצאים כמעט בכל אירוע - מקשים מאוד על מציאת רעיונות חדשים והתחדשות על בסיס קבוע.

 

כניסה לבר מצווה – פתיחת החגיגה בצורה מרשימה

 

ישנן דרכים רבות ומאוד מגוונות כדי לרגש את האורחים ולהפתיע. בעבר הושם דגש רציני בעיקר על היחס לחברי ההורים והמכרים – יחד עם בני המשפחה המבוגרים. המוזיקה ותפריט המטבח הותאמו למבוגרים, בעוד שחברי הבר מצווה נזנחנו בשולי האירועים. גרוע מכך, ברבים מהמקרים גם ילדי הערב – כוכבי המסיבה – לא מקבלים את תשומת הלב הדרושה.

 

דרך נהדרת לפתוח מסיבה, היא לבצע כניסת חתן בר מצווה. שלבי הכניסה מתחילים בדרך כלל בשלוש קריאות עיקריות: תחילה מתבצעת הזמנת הקהל כדי שיתפסו את מקומם ליד השולחנות או בכניסה. לאחר המשפחה ובסוף הזמנתו של החתן בכבודו ובעצמו.

 

את הקריאות המשמשות כספתח וכרושם ראשוני, יבצע בחינניות מנחה האירוע – שהוא לרוב גם התקליטן.

 

כניסות מיוחדות לבר מצווה – פתיחה לתוכנית מדהימה

 

לא מעט מהפעמים משתמשים המארגנים בשביל שמוביל את ילד השמחה מהכניסה לרחבת הריקודים – והוא מלא בזיקוקים יפים (שלושה מכל צד). בנוסף להם יכולים להיות משולבים גם רקדנים, רקדניות ומתופפים (או ליצנים ובדרנים) כדי להוסיף שמחה ולהפעיל את האורחים.

 

גולת הכותרת יכולה להיות ריקוד מיוחד של חתן הבר מצווה – בסגנון ברייקדאנס או היפהופ, עניין הדורש לא מעט לימוד ותרגול מבעוד מועד. חשוב לזכור שגם אם ההורים מאוד רוצים שבנם יוכיח את כישוריו הנסתרים, יש לבדוק איתו האם הוא בכלל מעוניין לרקוד ולהופיע בפני האורחים. כדאי מאוד שילדכם ירגיש בנוח במאת האחוזים, ולא יחשוש מכך ביום חגיגי שכזה.

 

מעוניינים שילדכם יופיע בריקוד מרשים? רוצים שבנכם ייכנס בריקודים וזיקוקים? קרמבו אטרקציות הופכים את המסיבה לערב שכולו אגדה. אנו נתכנן, נפיק ונדאג לכל פרט ופרט ואתם ההורים – תוכלו ליהנות ולשמוח בלא שום חשש.