ערב גיבוש




אין זה סוד שחיי היומיום של רובנו הם די שגרתיים ומתנהלים רוב הזמן על אותו ציר מוכר – בית ועבודה. בימי החול אנחנו בעיקר עובדים ודואגים לתפקוד התקין של הבית,
ואילו סופי השבוע והחגים בדרך כלל מוקדשים למנוחה, בילוי בחיק המשפחה, יציאות ושאר פעולות שפעמים רבות לא מזדמן לנו לעשות במהלך השבוע.

 

אך מה שבטוח שפעם בכמה זמן, אחת לתקופה, כולנו זקוקים לשינוי, לאו דווקא מהותי, פשוט לצאת קצת מהשגרה ולעסוק בפעילות שונה ומהנה. לרוב אנחנו דואגים לכך בעצמנו ונוטלים פה ושם יום חופש או יוצאים לחופשה קצרה, נוסעים לחו"ל או מטיילים ברחבי הארץ.

 

ערב גיבוש וימי כיף – כולם יוצאים נשכרים

 

אם בכל מה שקשור לחיים הפרטיים, האחריות היא של כל אחד מאיתנו, כאשר זה מגיע למקום העבודה המעסיקים והמנהלים הם אלה שאחראים על ההחלטות. ועם הזמן רובם הבינו שלא ניתן רק לעבוד, יום אחר יום, שעה אחרי שעה, שכדאי גם לספק לעובדים הזדמנות לבלות זמן איכותי יחדיו מחוץ למסגרת המוכרת, ואת זה ניתן לעשות די בקלות על ידי הפקת ימי כיף וארגון של גיבוש חברתי.

 

סיבה נוספת ולא פחות חשובה לשבירת השגרה היא השינוי הגדול שחל בדורנו. אם בעבר כמעט כל האנשים בשוק העבודה שמרו על מקום עבודתם לאורך שנים רבות - שלושים ואפילו לפעמים ארבעים שנה - תוך הזדהות מלאה ונאמנות מוחלטת, הרי שכיום השתנו פני הדברים. בעידן קופצני כשלנו כשהקריירה והאתגרים עומדים במקום הראשון, לפני החשש מאי יציבות תעסוקתית, לא מפתיע לגלות עובדים שעוברים מחברה אחת למתחרה ולהפך אחרי שנים מועטות בלבד. ההזדהות המוחלטת נעלמה ואיתה הנאמנות. את מקומם תפסו פיתוח הקריירה, מציאת אתגרים חדשים בכל עת וסולם השכר.

 

לכן חברות רבות הבינו שכדי לגרום לעובדיהם להיות מרוצים ולתרום מכשרונם לאורך שנים, הם חייבים להשקיע בהם יותר זמן ומשאבים. הפיכת החברה למקום שכיף להיות בו והפיכת הצוותים למגובשים, גורמת לעובדים להיות מרוצים - גם אם התגמול לא תמיד בא לידי ביטוי במזומנים ומרשרשים.

 

ערב גיבושמה שנחמד באירועים מעין אלה, זה שהם תורמים לכולם, ואין מי שלא יוצא נשכר מכך. כי אחרי הכל ערב גיבוש למבוגרים בפרט ואירועי חברה בכלל, הם דרך מצוינת גם לתגמל את העובדים ובכך להראות להם שהם חשובים ושמעריכים אותם, גם לקרב ביניהם ולגבש אותם באמצעות מפגש ופעילויות שנערכות מחוץ לכותלי המשרד או המפעל, וכמובן גם לאפשר להם להתרחק ליום מהשגרה ומהלחץ.

 

ימי כיף וגיבוש – מבחר רעיונות, שפע של אטרקציות וכל הציוד הנחוץ

 

העניין עם ערבי גיבוש לעובדים הוא שצריך להשקיע לא מעט במציאת מקום הולם ולא פחות חשוב בתכנים ובהפעלות, ההבדל בין הפקה מושקעת לבין כזו שאינה תמיד תבוא לידי ביטוי בתוצאה הסופית. ואם חשוב לכם שהכל יתנהל כשורה, שהאירוע יוכתר כהצלחה, חשוב שתעשו הכל כראוי.

 

חברת קרמבו מתמחה באספקת ציוד ושירותים לכל סוגי האירועים, עסקיים כמו גם פרטיים, ומה שאנחנו מציעים לכם זה סיוע מקצועי לאורך כל תהליך, החל מרעיונות שאולי לא חשבתם עליהם בעצמכם, דרך היצע רחב של פעילויות ואטרקציות ועד ציוד טכני, כל מה שדרוש לכם כדי לייצר חוויה מוצלחת במיוחד.

 

ימי גיבוש לחברות - להשקיע בעובדים ובעובדות

 

כמה מהאפשרויות המתאימות להפקת ערבי גיבוש לעובדים – מתקני ספורט אתגרי ומבחר עצום של מתנפחים בכל סגנון ולכל גיל, אירועי בריכה המשלבים שפע של פעילויות, ערבי קזינו או ימי כיף וגיבוש המושתתים על קונספטים מרעננים בהתאם להעדפות האישיות של המתכננים.

 

בנוסף, מגוון רחב של מולטימדיה ומשחקי וידאו וירטואליים, סדנאות אומנות ויצירה, שולחנות משחק, מבחר מסחרר של דוכני מזון. וכמו שכבר הוזכר כל הציוד הנחוץ לקיום אירוע, ממערכות הגברה ותאורה ועד מקרנים, מסכים וגנרטורים.

 

מתכננים ערבי גיבוש צוות עובדים? קרמבו לשירותכם בכל עת ובכל מקום

לא משנה היכן תבחרו לקיים ערבי גיבוש צוות עובדים, יום כיף או ימי גיבוש לחברות, באיזה מקום ובאיזו עונה בשנה, נשמח להציע לכם הצעות, לעזור לכם ברקימת התכניות ולספק לכם שירות בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. אז בואו לשמוע על האפשרויות, צרו עימנו קשר ותקבלו מענה מקצועי ואדיב לכל צורך והעדפה.