פעילויות גיבוש לקבוצות

אחד הדברים הנחמדים ביותר שחברות רבות עושות לטובת העובדים, הוא היום בו שוברים את השגרה בטיול נחמד עם כל החברים לעבודה ומתנסים במגוון פעילויות גיבוש לקבוצות שארגנה ההנהלה.

 

הדבר יכול להתרחש בסביבת מקום העבודה, כמו גם בנסיעה לצפון או לאזורים אחרים בארץ. יש לכך חשיבות לא מעטה. מעבר לניקוי הראש השנתי או הדו-שנתי, נוצר חיבור בין עובדים, ומתחזק הקשר בין העובד לארגון, דבר שמסייע לנאמנות למקום.

 

לעשות כיף במגוון דרכים

 

קיימים אינספור רעיונות נחמדים, מקוריים ומיוחדים שאפשר להשתמש בהם, והרבה פעילויות גיבוש לעובדים בהם ניתן לעשות שימוש. על הנהלת הארגון בדרך כלל מוטלת המשימה לדאוג לנושא זה, ונקבע תקציב מסוים לטובת העניין.

פעילויות חברות לגיבוש

 

אפשר לחלק זאת לשתי קבוצות: מקומות מסודרים אליהם מגיעים ומדריכים של המקום מעבירים את הפעילויות, או הזמנת מפעילים חיצוניים שמגיעים למקום שנקבע איתם ואחראים על פעילות גיבוש מהנה.

 

בכל מקום ובכל זמן רוצים לכייף ולהנות

 

אך הדבר לא מתחיל ונגמר רק בארגונים וחברות. גם בטיולי כיתה, ימי הולדת כבר מצווה ואחרים, קייטנות ועוד סוגים שונים של התקבצויות חברים, אפשר ואף רצוי לארגן עבורם הפעלות קבוצתיות להפגת המתח, חילוץ עצמות, צחוק וכיף, התקרבות והתגבשות המשתתפים. אין אחד שלא יעריך את ההשקעה וירצה לקחת חלק במשהו נחמד, מאתגר, ספורטיבי ותחרותי, יחד עם כל חבריו והאנשים איתם יצא לגיבוש. לדבר יכולות פתיחות וקרבה, וחיזוק הקשר בין הנוכחים.

 

הפעלות קבוצתיות עם אחריות לא קלה על הכתפיים

 

אם המנכ"ל מינה אתכם להיות אחראים על יום הגיבוש, אם ליום ההולדת של הבן אתם רוצים לסדר הפעלות לכל החברים, או שאתם מעוניינים לארגן פעילות לערב צוות שעומד להתרחש, בכל מקרה אסור לכם לאכזב את משתתפי הפעילויות.

 

אתם חייבים למצוא דברים מקוריים ומעניינים, המתאימים לאופי, לגיל ולתחומי העניין של מי שהולך לקחת חלק בגיבוש, ולסחוט מחמאות על ארגון משובח, כמו גם השגת המטרות לשמן מתקיימת הפעילות. היכן אפשר להשיג את האוצר היקר הזה?

 

פעילויות גיבוש לעובדים כבר בדרך אליכם

 

טוב שיש את קרמבו אטרקציות לאירועים. לא שמעתם? לא יכול להיות! קרמבו היא חברת ההפקות המובילה בישראל, כאשר עיקר התמחותה באספקת אטרקציות מכל הסוגים, בכל הגדלים, לכל אירוע, הפקה, גיבוש, ערב, יום ולילה שקיימים בעולם.

 

קרמבו מספקת מגוון בלתי נגמר של מתקנים והפעלות המתאימים לכל סוג של מפגש והופכים אותו הלכה למעשה לבלתי נשכח ועוצר נשימה. אם בתחום של פעילות גיבוש לחברות עסקינן - כמות האפשרויות שמוצעות לכם ענקית.

 

מקרבים אתכם לחברים ומגבשים בעוצמה

 

ברגע שתפנו לקרמבו נציגי החברה יבנו עבורכם חבילת אטרקציות מעולה המתאימה בדיוק לאופי ומיקום הגיבוש שאתם מתכננים. אם מדובר על מקום חיצוני כמו פארק או חוף הים לדוגמא, תוכלו ליהנות מאטרקציות במגוון ענק של סוגים, אתגרי או ספורטיבי, סימולטורים או השור הזועם, מתקני מים, משחקים מיוחדים, תחרויות ועוד המון אפשרויות.

 

וכמובן אם אתם מחפשים פעילות גיבוש לעובדים בתוך מתחם סגור, קצרה היריעה מלהכיל את הכמות האדירה של אפשרויות.

 

היכונו לחוויות שתיקחו איתכם לחיים

 

כל שנותר לכם הוא להשאיר את פרטיכם באתר של קרמבו אטרקציות. נציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם, יתכנן עימכם את המאורע, יפרוס בפניכם את אינספור האופציות שהחברה מציעה לכם, ובהתאם לתקציב ולשאר מאפייני הגיבוש, ידאג להעניק לכם את האטרקציות, ההפעלות והמתקנים המושלמים. התכוננו לערב גיבוש שאפילו אתם לא חלמתם שאתם מסוגלים לארגן, כי עם קרמבו כל החלומות מתגשמים, ואירועים משתדרגים פי עשרות מונים.