פרסים ליום הולדת

חגיגת יום הולדת, במיוחד כאשר מדובר בפעוטות וילדים, היא אירוע משמח ומרגש גם להם ומן הסתם גם להורים, ואם פעם הם נטו להיות די פשוטות וסבבו בעיקר סביב משחקים מוכרים ונחמדים, עם הזמן המסיבות הופכות ליותר ויותר מושקעות ומרשימות, מלאות בתוכן ופעילויות מקוריים כמה שרק אפשר.

 

כך שחוץ ממציאת מקום מתאים לקיים בו את ההפקה, מחשבה על כיבוד מוצלח שכולם ייהנו ממנו ובחירת איש מקצוע, הפעלות או משחקים שיבדרו את המוזמנים, צריך בדרך כלל לחשוב גם על פרסים או מתנות שיהיה ניתן להעניק לילדים, אם במסגרת השתתפות בתחרויות שיערכו ואם כמזכרת איתה יחזרו הביתה.

 

פרסים לימי הולדת – מבחר רחב, שפע של אופציות, צריך רק לבחור

 

נדמה שהם היו חלק בלתי נפרד ממסיבות לילדים ובני נוער מאז ומתמיד, אבל כמו עם האירועים עצמם גם בתחום הזה יש כל הזמן התפתחות והתחדשות, מה שאומר שהאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות מכל הבחינות – רעיונות, מוצרים וכמובן מחירים.

 

פרסים ליום הולדת יכולים להיות שקיות הפתעה (כמו פעם), בלונים, מדבקות, צעצועים ומשחקים קטנים, מגנטים או מחזיקי מפתחות עם תמונה שצולמה בשעת האירוע, חולצות או כובעים מודפסים, ואלה הן רק כמה מהאופציות הנפוצות בשוק.

 

הרעיונות והגימיקים של קרמבו אטרקציות

 

חברת קרמבו מתמחה באספקת אטרקציות, גימיקים, הפעלות ופעילויות לכל אירוע שתבחרו לערוך, לימי הולדת, בר/בת מצוות, חתונות, הפקות עסקיות, ימי גיבוש וכיף וכן הלאה. ומה שאנו מציעים ללקוחותינו זה מגוון עצום של אפשרויות –

 

החל משולחנות משחק ומשחקים וירטואליים וסימולטורים, דרך מתקנים מתנפחים, סדנאות ופינות אומן ועד בדוכני מזון מסוגים שונים, פרסים לימי הולדת ומזכרות לאירועים, בהתאמה לגיל ולקונספט של ההפקה.

 

לכן לא כדאי לכם לוותר על הכרות עם ההיצע, לקבל רעיונות מקוריים שמשדרגים כל אירוע ולבחור בהתאם לטעם האישי שלכם. למידע ופרטים צרו עימנו קשר.