רעיונות לבר מצווה



בר מצווה רעיונות: לשם כך התכנסנו כולנו, המבוגרים שרק מעוניינים לתת את ההנאה והכיף והסיפוק לילדים. הילדים אמנם רק בני שלוש עשרה, אך עולמם כבר הרבה יותר מורכב מכפי ששלנו היה בגילם.

 

הכל קורה לפני, והכל קורה הרבה יותר מהר, ואנו רק היינו צריכים ציונים טובים כדי לבחור איזה קסטה אנחנו רוצים מתנה – אתניקס או נוער שוליים – צריכים ויותר מכל רוצים ויכולים לתת להם עד חצי המלכות, או לפחות מסיבה יפה, הרי שהגיע זמן רעיונות מקוריים לבר מצווה.

 

בר מצווה רעיונות מוצאים בקרמבו

 

אתר קרמבו עשה לכם את העבודה כבר כמעט כעשור וקיבץ את כל הרעיונות, האטרקציות, והשרותים הנדרשים לשם השגת חווית בר ובת המצווה המושלמת לילדים, ונתחיל דווקא בשרותים: לרבים מאיתנו שמעדיפים לעשות ארוע מושקע ומספק, אולם רוצים לעורכם לא בצל קורתם של גני ואולמי ארועים – אלא בחצר האחורית, בדשא השכונתי, בפארק הקרוב, או ביערות בן שמן, למשל, עבורם מספק האתר את כל סוגי השרותים.

 

השרותים הדרושים לסוג כזה של ארוע כוללים את כל הלוגיסטיקה שאתם עשוים לחשוב עליהם. האתר מרכז מגוון עצום של ספקי שרותים אכותיים, ומקפיד לעדכן מעת לעת את הרשימה.

 

ארוע בחוץ דורש הגברה ותאורה בשעות הערב – יש; דורש מחצלות וציליות, פרגולות וויטרינות – יש; נדרש חימום או קרור, תנורים או מאווררי ענק תעשייתיים עם לחות – יש; נדרשים כמובן שרותים ניידים - הכל ניתן לא רק להשגה, אלא לעתים קרובות גם להשכרה במחירים נוחים.

 

רעיונות לבר מצווה – החלק היצירתי והאמנותי בקרמבו

 

חלק עצום באתר מוקדש לכיסוי בת מצווה רעיונות ואטרקציות נדרשות. ילדים לא צריכים את להקת השחקים, ילדים צריכים אקשן ופאן: מתי לאחרונה ראיתם, מלבד בשידורי טלוויזיה מארצות הברית – זירת סומו בול – כלומר היאבקות סומו ילדים כשהם חנוטים בחליפות ספוג עגולות ענקיות ומתוקות? או למשל שולחן פינג פונג 360, המאפשר לארבעה לשחק במקביל זה עם זה?

 

האתר מספק עוד שלל אינסופי של רעיונות לבר מצווה: בתחום הויזואלי והתעודי - מכונות צילום אוטומטיות מדפיסות תמונות על המקום, קליפ לפני ותוך כדי הארוע, פאפאראצי- מצלמה שמעלה לפייסבוק ישירות את התמונות, תא צילום והקלטה לאודיו ווידאו, מצלמות פוקט מתנה על כל שולחן, תא צילום שקוף, וחשוב לא פחות - בוק לבנות או לבנים, רגיל ודיגיטלי, שיישאר כמזכרת לכל החיים, כולל אפשרות להציב מסלול דוגמנות בארוע עצמו ולשלבו בתמונות.

 

הפעלות אמנים ואומנים- קדרים, טאבון וסאג', רקדנים, מסיבות הרקדה וזומבה, מסיבת אוזניות, קיר גרפיטי, מתקן הסל הזועם – אחד הלהיטים החמים של השנה, או משחק פטיש הכח – בדומה לירידים בארצות הברית, מבוך לייזר, קרב לייזרים בחליפות, משחקי טריוויה, ומזכרות רבות מספור- ממחזיקי מפתחות וכן הלאה - השמים הם הגבול.

 

מסיבות נושא - קזינו או מערב פרוע, עם שולחנות מתאימים. גם בתחום המזון וההסעדה – ברים שונים ומשונים - דוכן עמי ותמי – סוכריות ושוקולדים, פיצריה וטורטיות טריות נאפות על המקום, דוכן נקניקיות ודוכן המבורגרים וצ'יפס, דוכני גלידה ושיערות סבתא ועוד.

 

ומה עם אטרקציות המשחקים והסימולציות? סימולטור רכב, או סימולטור טיסה, סימולטור גלישה על גלים, סנואו- בוארד, סימולטור מרוץ מכוניות וסימולטור סקי. סימולטור WIPEOUT, וסימולטור כדורגל פיפא ומונדיאל, או כדורסל, סימולטור אגרוף והשור הזועם, ואפילו סימלטור מעודדות והולה הופ; משחקי קינקט, אקס בוקס, וכמובן כל הפעלות הגיטר הירו.


הורים יקרים, אתם מחפשים רעיונות לבר מצוה? הכל נמצא במקום אחד, ואם אתם רוצים לדעת יותר, צרו קשר עוד היום עם קרמבו אטרקציות לאירועים.

המאמר נכתב בשיתוף שיינאון - תקליטן לבר מצווה