רעיונות לבת מצווה

 

כולנו חושבים: אלו רעיונות לבת מצווה אפשר להעלות, שיהיו חדשניים מספיק. גם אם לקחנו את הילדים כבר לטיול מסביב לעולם, עשינו להם עלייה לתורה בבית כנסת רפורמי או אורתודוקסי או אף בכותל, לעתים נראה שרצונות הילדים תמיד יעלו את הרף, שהרי אין גבול ליצירתיות שלהם. על כן, טוב נעשה אם נחשוב רגע מנקודת המבט שלהם,מה הן והם היו רוצים.

בת מצווה רעיונות על גבי טיוטה ראשונית

 

הטיוטה הראשונית מכילה את כל מה שאנחנו קיבלנו בגיל הזה, ואת מה שהיינו רוצים בתור הורים שהילדים שלנו יקבלו: אנחנו קבלנו עט, וטיול לצפון: והגרסה העדכנית שלנו – לקנות להם שולחן חדש, וכאמור קודם טיול מסביב לעולם. הטעות היא שאנחנו מעדכנים מתנות שעיקרן דברים שהם צריכים, במקום דברים שהם רוצים.

 

ואם כך, אז הרי שאת הטיוטה הראשונית של בת מצווה רעיונות – זורקים ומתחילים רשימה חדשה: הפעם – הם העיקר. אז נשאיר את רעיונות ההעשרה וההשראה בצד רגע, הם הכרחיים וכבודם עצום ובמקומם מונח, אולם כעת נחשוב על הכיף שלהם, הדבר הכי גדול שאנו יכולים לתת להם.


רעיונות לבת מצווה דתית - הרשימה הבלתי נגמרת של קרמבו


אתר קרמבו מכיל את כל סוגי הרעיונות והאטרקציות שאפשר להעלות על הדעת בארץ ובחו"ל, ועורכי האתר רואים להם כערך עליון לעדכן אתכם בכל חידוש שעשוי לספק לכם את המענה שאתם רוצים להעניק לילדכם. רוצים מסיבה בחוץ, בפארק? מסיבה בקיץ? נארגן לכם פרגולות ומאווררי ענק. מסיבה בחורף? נספק לכם רשימת גנים ואולמות סגורים, או ציוד שיאפשר לכם לסגור מקום משלכם, כולל תנורים, למשל.

 

מלבד לוגיסטיקה ואפשרות נהדרת לקחת ציוד להשכרה במחיר מוזל ולהשיבו בתום השימוש, מאפשר גם האתר, שמספק את שרותיו כבר כמעט כעשור, לסקור רשימות ארוכות של אטרקציות והפעלות מסוגים שונים, כולם מספקים מענה מלא ושלם על סוגיית בר מצווה או בת מצווה רעיונות: ממשחקי וידאו ועד מתנפחים, בר נקניקיות ודוכן המבורגרים, דוכן קריוקי דוכן מתוקים, טאבון וסאג', אמנים, סדנאות הפעלה, שירה וריקודים, ועוד.

 

אז על איזה רעיונות לבת מצווה מיוחדת ובר מצווה מהרשימה הבלתי נגמרת שבאתר הייתם חושבים בעצמכם? גלשן רוח, גלשן רגיל, רמפות ודאון היל בסקייטבוארד, סקי בשלג או טרקטורון – כולם וירטואליים, כיף ועניין עצומים לילדים – ללא שום סיכון; סימולטור טיסה, או סימולטור אגרוף, סימולטור כדורגל בפיפא או במונדיאל, סימולטור השור הזועם וסימולטור wipeout היישר מתוכנית הטלויזיה המצליחה והידועה בארצות הברית ובישראל.

 

אם אנחנו בעניין של קצב ומוסיקה, מה דעתכם על שטיחי ריקוד עצומים ומשולבים, שמביאים את חווית הריקוד והסטפ אפ שהילדים אוהבים כל כך ישירות לארוע שלכם? גרסה וירטואלית של מעודדות לבנות, או גרסה משותפת לילדים ולמבוגרים כאחד – של רוקדים עם כוכבים. עוד קיימים עמדות די ג'יי אמיתיות לילדים, עוד קימים כל משחקי הגיטר הירו, רוק באנד, די ג'יי הירו, ולמעוניינים לרקוד – ארועי הרקדה, ומסיבות זומבה.

 

ועוד לא הזכרנו את מסיבות הנושא: מערב פרוע ומסיבת קזינו, תא הקלטה לוידאו ולמוזיקה, מצלמות פאפארצי- שמעלות את התמונות ישירות לפייסבוק, מסכים דיגיטליים שמציגים ברכות SMS ושומרות את כולן בסוף הארוע, עמדת טיפוח לבנות, צילום קליפ לפני ותוך כדי הארוע, קיר גרפיטי וירטואלי, מסלול דוגמנות, בוק באלבום ודיגטלי ועוד.

 

מחפשת רעיונות מקוריים לבת מצווה? אין לכן יותר מה להסתבך עם השאלה איך לקחת רעיון לבת מצווה של בתכם וליישם אותו כך שיתאים לעידן של היום ומנגד שיתאים ליכולות הכלכליות שלכם - צרו קשר עוד היום עם קרמבו, אנחנו נדאג להכל.