רעיונות לחתונה מקורית

גמרתם עם ההכנות הכבדות של החתונה, סגרתם עם האולם, הצלם, הדי.ג'יי וסלון הכלות, ועכשיו אתם פנויים לחשוב על רעיונות לחתונה שיהפכו אותה למיוחדת. המקוריות שלכם יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני אפיקים: באוכל, במוסיקה או באטרקציות והתרחשויות שונות במהלך המסיבה.

 

אנו בקרמבו מציעים: גם וגם. אפשר לשלב כמה אופציות. ולמה לא, בעצם? אם חתונה היא אירוע של פעם בחיים, אז למה לא ללכת עם זה רחוק?

 

לרקוד בשקט: מדגם רעיונות לחתונה מקורית

 

בואו נדבר על רחבת הריקודים, לדוגמה. כמה פעמים כבר שמעתם תלונות (ואולי גם אתם התלוננתם) על הווליום הגבוה של המוסיקה? הרבה, נכון? הנה רעיון: בחתונה שלכם אתם תתנו קצת שקט למתלוננים, ובמשך שיר אחד או שניים ירקדו כולם עם אוזניות. יודעים מה, זה אחלה רעיון גם להמשך המסיבה בשעות המאוחרות.

 

רוצים עוד רעיון לחתונה, אבל לכל האורחים ולא רק לאלה שרוקדים? קבלו: דיילת פפראצי, שמסתובבת בין האורחים ומצלמת. בנאלי? חכו: כל מה שהיא מצלמת מוקרן ישירות על מסך ענק באולם. נחמד? יותר מזה: מה שהמצטלמים אומרים – ברכה או כל מסר שהוא – היא מקלידה על התמונה. בסוף הערב מתקבל אוסף תמונות ייחודיות למזכרת שאפשר להעלות באינטרנט, להורדה חופשית.

 

תנו לקרמבו לעשות לכם את החתונה

 

למעשה, רעיונות לחתונה מקורית יש בלי סוף והכל תלוי בנכונות שלכם להעז, אבל מעל לכל – יותר מאשר ה'מה', חשוב ה'איך': איך להפיח חיים במה שדמיינתם בבית ולהניע את האורחים לפעול. בדיוק לשם כך קיימת קרמבו אטרקציות: צוות החברה מנוסה ויודע ליישם כל רעיון לפי סוג האירוע ואופי הקהל, לכדי חוויה שלא שוכחים הרבה אחרי המסיבה.

 

יש מי שמפעיל עבורכם את הדימיון

 

אבל כדי שאנו בקרמבו נוכל להתאים לחתונה שלכם את הרעיונות האולטימטיביים, אתם צריכים לספר לנו מה עובר לכם בראש, מי האנשים שהזמנתם ומה לדעתכם יעורר אותם להשתתף בחגיגה. התקשרו כבר עכשיו – מהחתונה שלכם כולם יצאו עם חיוך.