אטרקציות לבת מצווה

אטרקציות לבת מצווה: מה כבר אפשר לחדש? רובנו משוכנעים ש'נתנו כל שאפשר לי- לתת' כמאמר השיר, ובכן הורים – תתפלאו, הסכיתו ושמעו. אנחנו נשמעים גריאטרים ונוסטלגיים מדי כשאנו מספרים לילדים על ילדותנו העשוקה, סיפורי זוועה ודמע, ועוד יותר מכך- אנו שמחים ומאושרים שימים אלו פסו וחלפו, ושאנו יכולים לספק ולהעניק לילדינו יותר משהיה לנו. אז במקום לשחק ב'אנו באנו' ולהצית מקטרת ליד האח, בואו וניתן להם מכל הלב.

 

ראשית עלינו להבין את השיח והטרמינולוגיה: לא עוד אטרקציה לבת מצווה, מעתה מדובר ברבים. אם בעבר הספיק ליצן, מופע קסמים, או הליכה משותפת לבאולינג, אחרי או ללא עליה לתורה בבית הכנסת או בכותל, כיום רף הגירוי של הילדים גבוה הרבה יותר. כשהמחשב מצוי בכף היד ובסמארטפון, וסוגיית צפיית היתר בטלויזיה היא כבר בעיה של אתמול.

3 בנות מלפני קיר גרפיטי וירטואלי

אטרקציות לבת מצווה – אופציות בקרמבו

 

אתר קרמבו מרכז בעבור הילדות אטרקציות לבת מצוה (וכמובן גם לאחיהם הקטנים לקראת בר המצווה שלהם) ולהוריהם את כל הביצים – בסל אחד. כל מה שנדרש לארוע, מצוי באתר: הצעות לאתרים, הצעות לבעלי מקצוע וספקי שרותים ולוגיסטיקה, וחשוב מכל – הצעות לאטרקציות מסוגים שונים. לאחר כמעט עשור נסיון בתחום, קרמבו פופולארי מתמיד, מפה לאוזן וללקוחות שבים לא פחות מללקוחות חדשים.

ילדים משחקים במשחקים וירטואלים

 

האתר מספק רשימה עדכנית של בעלי השרותים החדשניים והאכותיים כל אחד בתחומו, ומאפשר גם למעוניינים לחסוך בהתאם לצורך, כשחלק מן השרותים מסופקים בהשכרה אם תרצו.


כל מה שעשוי להיות נחוץ לארוע – מאווררים מתקדמים בקיץ, תנורי חימום בחורף, ציליות ופרגולות בקיץ – או ויטרינות ומחיצות בחורף, טאבון וסג', גנרטורים ושרותים ניידים, מקרן או ציוד הגברה ותאורה, וגם חלק מהאטרקציות עצמן – כולם ניתנים דרך האתר להשכרה במחיר שווה לכל נפש.

אטרקציה לבת מצווה בקרמבו: השמים הם הגבול

 

רשימת אטרקציות לבת מצווה בפרט או כל ארוע משמח אחר בכלל היא בלתי נגמרת, והאתר מקפיד על עדכון תדיר ורציף מעת לעת. בתחום הדיגיטלי- משחקים וירטואליים, משחקי סימולציה, משחקי וידאו,משחקי אפליקציות במסכי טאץ' ענקיים בגודל 42 אינץ', וסימולטורים מסוגים שונים ומשחקי אקס בוקס, קינקט, WII, פלייסטיישן ועוד.

ילדים משחקים וירטואלים בבית דבש

 

במסגרת הדמיות הספורט והתנועה, קימים משחקים אתגריים ומרתקים רבים נוספים, שישגעו את הילדים ויתנו את הערך המוסף לילדים ולארוע – מבלי הסכנות ומבלי ההוצאה: חץ וקשת וירטואל, או צניחה חופשית חופשית וירטואלית. עוד קיים גם טיסה וירטואלית, קיאק וירטואלית, פריסבי וירטואלי- ואפילו הולה הופ וירטואלי- למי שאמרה נואש מלהצליח עם חישוק אמיתי בארוע עצמו, זאת בנוסף כמובן למשחקי הכדורסל והאופניים הקלאסיים.

 

באולינג וירטואלי – ישר לארוע שלכם, מבלי לקחת את כל הכיתה לבאולינג אמיתי, יקר בהרבה, עוד לפני ההוצאה על אוכל לילדים, וכשאתם מספקים להם רק אטרקציה אחת בלבד; קיים גם גולף וירטואלי- במקום לתור בארץ אחר שרידי תרבות המיני גולף שאבדה, עכשיו הוסיפו לכך גם: טניס וירטואלי, איגרוף וירטואלי, משחק בייסבול וירטואלי, וכמובן – פינג פונג וירטואלי.

 

כשזוכרים ש'בת מצווש' היא גם ארוע לבני הכיתה מספק האתר גם משחקי מלחמה וירטואליים רבים, שאהובים כל כך על הילדים, וכמובן גם מאוד פופולאריים בארץ אפשרויות המשחק הבלתי מוגבלות- ארצות הברית: משחק הזומבים, או משחק המלחמה של טום קלנסי למשל.

 

קיימים באתר להצעה גם משחקים טכנולוגיים רבים ואינטראקטיביים, להפעלת הילדים ובאופציה להצטרפות המבוגרים. אם משחק חרבות לייזר בשילוב אורות זוהרים לא עושה לכם את זה, מה דעתכם להתנסות בפיינטבול וירטואלי – בלי להתלכלך ובלי לכאוב את חבטות הפגיעה מכדורי הצבע האמיתיים?

 

באתר גם משחקים והפעלות אינטראקטיביים וכיפיים בתחום הריקוד והמוזיקה: שטיחי ריקוד, הפעלות סטפ אפ, גרסה וירטואלית של רוקדים עם כוכבים ומשחקי מעודדות, ובחזרה למציאות – מסיבת זומבה של ממש עם מרקידה. זאת ועוד- עמדות די ג'יי לילדים, וגם הפעלות מוזיקה וירטואליות – בסגנון ג'יטר הירו לכל הגרסאות, רוק באנד, עמדות די ג'יי וירטואליות, ועוד.

 

האתר גם מספק בעלי מלאכה, אמנים ואומנים בסדנאות עשיה והפעלה: צייר, הרקדה, קדר ואמני קומיקס, וכדומה. וזה עוד לפני דוכני האוכל, קיר גרפיטי, תא מוזיקה, לייזר קווסט, זירת סומו, פאפאראצי ישר לרשת ולפייסבוק ועוד - צרו קשר עוד היום עם קרמבו ואנו נדאג כי בת המצווה של בתכם תהיה בלתי נשכחת.


אזורי השירות שלנו

 

מרכז שרון שפלה ירושלים צפון דרום
אור יהודה בנימינה באר יעקב בית שמש זכרון יעקב אילת
אזור הוד השרון יבנה ביתר עילית חיפה והקריות אשדוד
בת ים הרצליה לוד גבעת זאב חצור הגלילית אשקלון
גבעתיים חבצלת השרון מודיעין ירושלים טבעון באר שבע
חולון חדרה מכבים רעות כפר אדומים טבריה גדרה
פתח תקווה כפר סבא מזכרת בתיה מבשרת ציון יקנעם דימונה
קריית אונו נתניה ניר צבי מוצא כרמיאל ירוחם
ראשון לציון קיסריה נס ציונה מעלה אדומים מגדל העמק קריית גת
רמת גן רמת השרון רחובות מעלה החמישה מטולה קריית מלאכי
תל אביב רעננה רמלה פסגת זאב קריית שמנה נתיבות

 

נושאים נוספים

אטרקציות זולות לבת מצווה